Najczęściej zadawane pytanie

1. W jaki sposób składa się zamówienia? 

  • Sklep Goophones.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu. Zamówienia są przyjmowane przez sklep Goophones.pl lub nasz sklep na facebooku który jest zintegrowany z Goophones.pl. Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie o przyjęciu do realizacji. Jeżeli pojawią się problemy ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy podając przy tym numer zamówienia.

     

2. Czy w sklepie internetowym Goophones.pl można kupić towar i odebrać go osobiście?

  • Wszystkie zamówienia realizowane są z Holandii pocztą lotniczą. Na obecną chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego.

     

3. Jak szybko realizowana jest wysyłka?

  • Wysyłka realizowana jest w ciągu 2-8 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Powiadomimy Cię o tym mailowo. Łączny termin dostawy przesyłki wynosi około 14 dni roboczych.

     

4. W jakich godzinach pracuje sklep internetowy Goophones.pl?

  • Zamówienia można składać przez całą dobę. Bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest możliwy w drodze mailowej (Kontakt@goophone.pl) lub poprzez czat dostępny na stronie w lewym dolnym rogu.

     

5. Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?

  • Jeżeli nie zostało jeszcze zatwierdzone przez naszego pracownika, zamówienie może zostać anulowane. Proszę w takim przypadku wysłać maila z numerem zamówienia.

     

6. Czy podana cena przy telefonach jest ceną ostateczną, czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszta?

  • Wszystkie ceny podane przy telefonach są cenami ostatecznymi, nie ma żadnych dodatkowych kosztów, przesyłka jest darmowa.

     

7. Ile kosztuje przesyłka zamówionych towarów?

  • Przesyłka na Goophones.pl jest darmowa (0PLN), w naszym sklepie nie istnieje coś takiego jak koszt przesyłki :)

     

8. Czy mogę zapłacić "za pobraniem"?

  • Niestety nie ma takiej opcji z racji tego że paczki nadawane są z Holandii, opcja pobraniowa dostępna jest tylko dla paczek krajowych, wysyłanych z terenu Polski na adres w Polsce.

     

9. Czy dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia są dobrze chronione?

  • Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu Goophones.pl są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom  ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

     

10. Czy mogę zmienić swoje zamówienie? 

  • Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, taka zmiana jest oczywiście jak najbardziej możliwa. Prosimy w takim przypadku o szybki kontakt, podając w mailu numer zamówienia.

     

11. Paczka nie dotarła w określonym czasie. Co mam robić?

  • Wszystkie paczki wysyłane przez nasz sklep są ubezpieczone na 100% wartości. W przypadku nie dotarcia przesyłki (bardzo skrajne przypadki) kupujący ma prawo do otrzymania całkowitego zwrotu pieniędzy lub zamówienia nowego przedmiotu (do równowartości starego zamówienia).

     

12. Skąd mam mieć pewność, że towar został wysłany?

  • Każda paczka posiada indywidualny numer nadania , dzięki niemu można sprawdzić status paczki, czas doręczenia oraz obecne miejsce w jakim się znajduje. Klient dostaje numer nadania automatycznie drogą mailową, drugą opcją jest napisanie do nas maila w tej sprawie. Prosimy wtedy podać numer zamówienia.

     

13. Czy wysyłacie za granice? 

  • Oczywiście. Na chwile obecna wysyłamy prawie do każdego miejsca na świecie.

     

14. Dlaczego nie mogę otrzymać zamówionego towaru za pobraniem?

  • Wszystkie zamówienia są realizowane pod warunkiem wpłacenia należności z góry.
  • Przesyłki zagraniczne nie mają opcji pobraniowej, tak jak krajowe przesyłki w Polsce.

     

15. Nie posiadam konta w banku, jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

  • Pierwszy sposób to płatność na poczcie polskiej na nasze konto w Alior Banku, należy wypełnić kwit tak aby w tytule płatności był numer zamówienia.
  • Drugi sposób to płatność w oddziale alior banku, ten sposób jest szybszy niż wpłata na poczcie ponieważ kwota jest zaksięgowana tego samego dnia. Kwit  należy wypełnić tak aby w tytule płatności był numer zamówienia.

     

16. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

17. Chciałbym zobaczyć zdjęcie tyłu gdzie mogę to sprawdzić?

 

 19. Na czym polegają punkty które są przyznawane po zakupie?

  • Za każdą wydaną złotówkę na Goophones.pl klient otrzymuje 10 punktów, za zgromadzone punkty klient otrzymuje rabaty na wszystkie produkty, rabaty wyglądają następująco:

2% od 10 000pkt.

3% od 20 000pkt.

5% od 50 000pkt.

10% od 100 000pkt.

20% od 200 000pkt.

  • Dodatkowo za każdą napisaną opinię klient otrzymuje 3 punkty.
  • Punkty za zakupy przyznawane są po tym jak status zamówienia zmieni się na "Wysłane", punkty za opinie przyznawane są po zatwierdzeniu opinii przez administratora

 

20. Jak można zdobyć kupony rabatowe?

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl